سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، زیباست و زیبایی را دوست داردو خوش دارد که اثر نعمت خود را در بنده اش ببیند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
خانه | مدیریت | ایمیل من | شناسنامه| پارسی یار
بیتاموج
  • کل بازدیدها: 4445 بازدید

  • بازدید امروز: 10 بازدید

  • بازدید دیروز: 0 بازدید
  • با تو
    بیتا ( 89/1/21 ساعت 1:46 ع )
     با تو
    به اوج می رسم
    بی تو
    به موج می روم
    با تو
    طلوع می کنم
    بی تو
    غروب می کنم
    با تو
    تمام لحظه هام
    پُر از گل و ستاره ست
    بی تو
    دلم در سوگِ عشق
    خالی تر از ترانه ست
    با تو
    سفید می شود شبم
    بی تو،
    به درد می رسد تنم
    با تو
    بهار می رسد ز راه
    بی تو
    خزان و آه و آه
    با تو
    تمام هستی ام به ریشه ست
    بی تو
    دلم ابری تر از همیشه ست

    (دلم بارونی برای ناز چشمات ...)


  • نظرات دیگران ( )

    =============================================================

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    با تو
    با تو
    صدایم کن
    من آزادم
    کاش....
    [عناوین آرشیوشده]

    =============================================================